.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحصیل رایگان حافظان کل قرآن در دانشگاه‌ها

دارندگان مدرك تخصصی درجه یك، ۲ و ۳ حفظ قرآن كریم با امضای مشترك وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشمول تحصیل رایگان می‌شوند.

به گزارش برنا، دارندگان مدرك تخصصی درجه یك، ۲ و ۳ حفظ قرآن كریم با امضای مشترك وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشمول تحصیل رایگان می‌شوند.

همچنین حافظان كل قرآن كه در اجرای قانون اعطای مدرك كارشناسی و بالاتر به حافظان كل قرآن كریم توسط سازمان سنجش به سازمان اوقاف معرفی و موفق به قبولی در آزمون صحت حفظ كل قرآن كریم شده‌اند از دیگر مشمولان این مصوبه هستند.

بنابراین گزارش دارندگان رتبه اول تا سوم مسابقات بین‌المللی، اول تا پنجم كشوری و اول تا سوم مسابقات استانی سازمان اوقاف و امور خیریه طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ در رشته حفظ كل قرآن كریم و سایر داوطلبان در صورت احراز حفظ كل قرآن كریم بر اساس دستورالعمل مربوطه توسط سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر مشمولان محسوب می‌شوند.

بر این اساس، سایر گواهی‌های مؤید حفظ كل قرآن دستگاه‌های دولتی و عمومی و نهادهای مردمی اعم از داخلی و خارجی فاقد اعتبار در این خصوص است.

گفتنی است سازمان اوقاف و امور خیریه باید با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، پس از مبادله موافقت نامه و تخصیص اعتبار، اسناد مربوط به شهریه پرداخت ‌شده توسط حافظان بابت نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۳۹۱ـ ۱۳۹۰ را دریافت و هزینه آن را به آنها پرداخت كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.